Stichting Lokale Omroep Ridderkerk (RTV-Ridderkerk)

Als je graag voor of achter de schermen van een mediabedrijf wilt gaan werken, dan hebben wij de leukste workshops voor jou. Wil je graag Studio Sport of het Jeugdjournaal presenteren, bij Q Music Mattie Valk opvolgen of zelf leuke filmpjes maken als Nikki Tutorials ? Je eerste stappen op het gebied van radio, tv en nieuwe media maak je bij je eigen lokale omroep, want zo zijn Mattie Valk, Matthijs van Nieuwkerk, Marike Elsinga en al die andere bekende presentatoren ook ooit begonnen. Altijd al je eigen radio programma willen presenteren of vind je juist al die technische aspecten leuk ?
Onze docenten leren de kinderen diverse aspecten van het mediavak. Hoe maak ik zelf een radioprogramma? Hoe maak ik zelf een filmpje en hoe moet ik interviewen? Hoe kom ik over in beeld en geluid? De kinderen creƫren zelf, onder begeleiding van onze docenten een eigen product.

Jhr. de Savornin Lohmanstraat 1
2982 RA Ridderkerk